Prestiž každé soukromé společnosti se odvíjí nejen od úspěchů na poli byznysu, ale také od celkového vzhledu a lokalizace kanceláří. Velmi důležitou roli hrají prestižní adresa a spousty služeb, jichž mohou využívat nejen zaměstnanci firmy, ale i obchodní partneři. Právě proto se v následujících řádcích zaměříme na pronájem kanceláří v Praze 1, konkrétně v moderní administrativní budově Praha City Center. V čem tkví její hlavní přednosti a jakých služeb je zde možné využívat.
Moderní kancelářský komplex
Velkou výhodou kanceláří Praha City Center je bezesporu naprosto skvělá dopravní dostupnost. Dorazit sem můžete velmi pohodlně automobilem a zaparkovat na některém z celkem 291 parkovacích míst. Ze zastávky hromadné dopravy to máte časově od 2 do 8 minut. Využít přitom lze jak tramvají, tak i metra a případně autobusu. Objekt nabízí kanceláře o rozloze až 150 m2 a spousty služeb, jež si představíme.
O vaše finance se postarají specialisté
Přímo ve zmiňované nemovitosti sídlí známé finanční instituce. Jmenovat bychom mohli společnost mBank nabízející moderní bankovnictví 21. století. Jestliže potřebujete poradit v oblasti finančnictví, využijte služeb poradce Broker Consulting. S posláním jakéhokoli zboží vám pomůže DHL.
Nechte hýčkat všechny své smysly i tělo
Spolehnout se můžete u pronájmu kanceláře Praha 1 také na další služby. Přímo v objektu sídlí profesionální nehtová kosmetika Enii Nails a kadeřnický salón Vogue. S vašimi obchodními partnery nebo přáteli vyrazíte na skvělou večeři nebo oběd. Gastronomické speciality nabízí Grill & pasta restaurant BUTCHER’S či Cafe, food and wine Bistro Provocateur. Budete-li chtít odjet autem a nemáte své vlastní, klidně si jej vypůjčte u známého poskytovatele těchto služeb AVIS. Půjčit si lze i některý z elektromobilů majících tady i dobíjecí stanici.